Om Bayer Street Event
Bayer Street Event tilrettelegger alle typer arrangementer for næringslivet. Der du vil, men gjerne i Vestfold. Vår jobb er å skreddersy elementene, formidle små lokale historier, gi nye impulser og bygge arenaer der folk prater sammen.
Daglig leder Jan Roger Henriksen har lang erfaring med den gyldne triangelen reiseliv, sport og relasjonsbygging. Han har gjennomført mange hundre arrangementer i inn- og utland.
Med et stort kontaktnett som ballast jobber Bayer Street Event også med Sports Travel Management, incoming i Norge for utenlandske kunder og fotball i alle de store ligaene.
Via et nettverk av partnere leverer vi tekst, grafisk design, foto, teknisk utstyr og video til streaming av konferanser. Ved behov har vi prosjektsamarbeid med andre reiseselskaper. Det gir økte ressurser og flere muligheter.
Bayer Street
Bayer Street er et legendarisk smug i Sandefjord. Den ble en bro mellom Kilden og skjebnen. Under broen rant et hav av gode historier.
Da Grans Bryggeri meldte seg ut av bryggeriforeningen i 1966, mistet de all distribusjon over natten. Ølet måtte selges i egen bakgård, og uten distibusjonskostnader kunne det gode ølet selges til halv pris.
Det ble raskt kø i kassa, og de mest lojale kundene posisjonerte seg nær kilden. De gikk ned Bayer Street – det smale smuget fra Kilgata til indre havn – med ølposene sine og satt i småbåthavna og drakk. Smuget var full av korker, for mange kunne ikke vente. Det gikk i Spesial og Bokk.
Bayer Street var på mange måter «Skjebnens Allè». Mange slet tungt. Samtidig var det samhold og tette relasjoner. Flaska gikk rundt. De som hadde noe, delte. De som lå nede, ble dratt opp. Bayer Street var også mytene og de gode historienes paradegate, for guttane var bereiste. De hadde jo vært ute til sjøs og fått internasjonale impulser. I Bayer Street i Grønli, mellom «Gibraltar» og «Brooklyn Bridge», ble viltre sprell I Cape Town og varme netter i Curaçao gjenfortalt. De husket det gode, fortrengte det vonde.
Dette samholdet, den unike formidlingsevnen og viljen til å gi de som trenger det en plass rundt bordet ønsker vi å ta med oss inn i våre arrangementer. Vi skal sy sammen elementene, formidle små, lokale historier og sørge for at alle blir inkludert. Når du drar hjem skal du føle at du er dere er ett lag.